Shine on

Har inte orkat blogga sen vi kom hem från romme. Men det var helt okej där uppe, solen sken jättemycket, det vart jättevarm och tyvärr gick det ut över snön, den var jätteblöt och jobbig att åka i.
Så vi gick in och satte oss på restaurangen 2 timmar innan bussen skulle åka och käkade glass och hade fotokrig haha.
När vi kom hem duschade jag och emma och killarna åkte till kungsängen för att lämna grejer och duscha m.m.
När dom kom hem till mig åt vi middag och efterrätt, sen blev det film, "trubbel i paradiset". Emma somnade nere på madrassen på golvet medans vi andra kollade på filmen, sen när filmen var slut satte dom på en massa olika konstiga filmer som dom kollade på i typ 2 min sen bytte dom.. Hur som hellst, jag och marcus la oss i sängen för att äntligen sova, men då kom jesper och la sig rakt över våra ben och sa att han skulle sova där, skitjobbigt!! Så låg han där och sjöng barnvisor.. Den enda som fick bra sömn inatt var emma..


Jesper och marcus åkte hem runt halv 5 , jag och emma åt munch och så sen gick hon till crille och jag la mig i soffan med täcke o kudde och tittade på desperate housewives reprisen som jag missade i tisdags, jättemysigt!
Sen har jag gjort klart mitt no arbete och börjat lite smått på ett idrottsarbete vi har.
Nu ska jag lägga mig i sängen och smsa tills jag somnar, kram!


vill ha tbx mig gamla hårfärg :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0